Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Davide Wiltschi, Joakima Brodéna neznám a ani necítím potřebu se s jeho tvorbou a projevy zabývat, s největší pravděpodobností bych k tomu zachoval naprosto neutrální pozici jako k drtivé většině autorů a interpretů. Co se týká Ortelu, tak mně jejich tvorba taky nevadí, některé věci jsou lepší, některé horší, že bych je ale nějak upřednostňoval nebo vyhledával, to říct nemohu.

Na Vašem článku mně ale zásadně vadí jedna věc: Vy jako argument uvádíte to, že se někdo někde pozastavil nad původem kohosi, koho drtivá většina lidí vůbec nezná a ani nikdy znát nebude, pak je házíte všechny do jednoho pytle a napadáte je.

V tomto případě Váš článek musím přirovnat k výrokům jistého Hermana, který si "strýčka" taky vyčaroval a pak následně použil k útoku proti panu prezidentovi Zemanovi podobně jako Vy, který stejně účelově používáte jakéhosi Brodéna.

Vy, pane Wiltschi, a Herman jste v tomto úplně stejní: oba jste upletli z lejna bič a ještě se s ním snažíte zapráskat. ;-D

Zapomínáte ale na to, že takový bič označí především toho, kdo jej drží v ruce ;-D;-D;-D

0 1
možnosti
JM

Když jsem mu dával hlas, těšil jsem se, že místo zavedeného "to jsem nečekal" uslyšíme "ještě jedno pivo". Tak třeba příště ....

Jinak doporučuji na stránce http://www.sabaton.cz/diskografie/ kouknout na texty (originály i český překlad).

0 0
možnosti
JZ

V Cesku existuji i cistokrevni Cesi?

4 0
možnosti
Foto

Znát jen Sabaton a Ortel není zrovna k chlubení.

2 1
možnosti
Foto

Pokud to melo byt na me, tak mluvite z cesty ponevadz namate co rict ;). Ortel neposloucham Vubec a Sabaton jsem si dal Po hodne dlouhe dobe. Jinak posloucham prakticky cokoli a podle nalady. Preji vam pekny vecer ;)

1 0
možnosti
MR

M64i80l44a89n 75R68a11d23e12k

13. 12. 2016 19:01

Broden je fajn. Ale to máte těžké. Mě se Gott nikdy nezamlouval, to spíš tenkrát Matuška, z popu, a Kryl nemohl, byla na něj dána klatba. Ale Slavíka volí lidé, pro které je nějaká cena důležitá, mě a většině lidí je to fuk jestli někdo dostal Slavíka nebo Grammy. Posloucháme co se nám líbí

6 0
možnosti
Foto

Já mám taky slavíka na háku. O ničem ani nevypovida. Ale tohle mě včera jen tak napadlo. Takové srovnání a vysvětlení.

1 1
možnosti
JN

J94i37ř59í 74N27o62s15e56k

13. 12. 2016 18:41

Osobně jsem se nesetkal s nikým, komu by vadilo, že Joakim je poloviční Čech/Švéd. Zato vím, že mu pár mých kamarádů hlas poslalo. Spíš hádám, že ti, kdo posílali hlas Ortelovi, poslali i Sabatonům, že se to překrývá :-)

8 0
možnosti
Foto

Jak říkám. O Slavíky se nezajimam. Ale brácha, fanouš Sabaton, strašně nadával na všechny, co se takto vyjadřovali. I některé zpravodajske weby se takto měli vyjadřovat. Tak jen věci pro jistotu uvádím na pravou míru ;-)

0 0
možnosti
VD

Další co má patent na vkus...

3 1
možnosti
  • Počet článků 153
  • Celková karma 14,81
  • Průměrná čtenost 2211x
Byly časy, kdy jsem se zde pozastavoval a rozčiloval nad věcmi společenskými a politickými. Během Covidu však nastal v mém životě zlom a já absolutně propadnul trekingu a cestování a z dosavadního koníčku a snů se stala neprostá posedlost. Z mladého politicky aktivního člověka se tak stal naprostý Tulák, který od té doby každého jara a podzimu vyráží na cesty napříč Evropou a také během léta tráveného v Tyrolsku, které se mu stalo domovem, podniká jedno dobrodružství za druhým.

O těchto svých dlouhých cestách nejrůznějšími kouty Evropy už delší dobu píši formou deníku dost detailní blog Deník Tuláka, kde své cesty rozebírám den po dni, píši o svých pocitech a zážitcích, zmiňuji tipy na cestu a především články zásobuji hromadami snímků z mých toulek horami a přírodou.

Vzhledem k tomu, kolik času trávím v tyrolských alpách, rozhodl jsem se v celkem nedávné době začít pracovat také na stránkách Toulky po Tyrolsku, které mají být takovým přechodem mezi průvodcem po Tyrolsku a zároveň mým tyrolským deníkem. 

Tady na Idnes se k vám vracím, protože se chci pokusit vytovřit nový formát článků, než jsem tvořil doposud a formou krátkých článků představit nejrůznější místa a treky i zdejším čtenářům a naopak tak poněkud rozšířit jak obzory vaše, tak i okruh mých čtenářů a sledovatelů.

Instagram: https://www.instagram.com/wanderer__dave/

Detailní zápisky z cest: https://www.denik-tulaka.cz/

Toulky po Tyrolsku: https://www.toulky-po-tyrolsku.cz/