Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J79a81r62a 53R85a70n81k

21. 2. 2017 21:26

Na rozdil od mistnich "dobrodruhu" bych nedala za Koran ani deset centu, ne ze bych byla lakoma, ale nezajima mne! Kdyi jsem dostala od mormonskych misionaru, kteri ke mne ve Svycarsku chodili pravidelne kazdou stredu The book of Mormon, kdesi ji mam - knihy nevyhazuji ani nepalim, pokud se jich zbavuji, tak je to v pytlich s odevem a dalsimi vecmi, ktere nepotrebuji a jednou za mesic Big Broders, nebo Armada spasy odvezou. Jsem agnostic, vsechny viry jsou pro mne stejne, pokud bych se zblaznila a sla do sebe nekde v Dharamsala, kde jsem diky hledani ve veku asi 22 let meditovala par mesicu, tak mozna jeste Sufi, ale pochybuji, citim se dobre i bez.

0 1
možnosti
JS

V diskusích na blogu se často vyjadřujete k tématu islámu a Váš postoj je často apologetický a vůči islámu vstřícný. A nyní klidně napíšete, že Vás Korán nezajímá. Jak se můžete vyjadřovat k islámu, když Vás Korán nezajímá a nedala byste za něj ani deset centů? Teď už chápu, proč Vaše příspěvky k islámu často nemají hlavu ani patu.

5 0
možnosti
  • Počet článků 153
  • Celková karma 14,81
  • Průměrná čtenost 2211x
Byly časy, kdy jsem se zde pozastavoval a rozčiloval nad věcmi společenskými a politickými. Během Covidu však nastal v mém životě zlom a já absolutně propadnul trekingu a cestování a z dosavadního koníčku a snů se stala neprostá posedlost. Z mladého politicky aktivního člověka se tak stal naprostý Tulák, který od té doby každého jara a podzimu vyráží na cesty napříč Evropou a také během léta tráveného v Tyrolsku, které se mu stalo domovem, podniká jedno dobrodružství za druhým.

O těchto svých dlouhých cestách nejrůznějšími kouty Evropy už delší dobu píši formou deníku dost detailní blog Deník Tuláka, kde své cesty rozebírám den po dni, píši o svých pocitech a zážitcích, zmiňuji tipy na cestu a především články zásobuji hromadami snímků z mých toulek horami a přírodou.

Vzhledem k tomu, kolik času trávím v tyrolských alpách, rozhodl jsem se v celkem nedávné době začít pracovat také na stránkách Toulky po Tyrolsku, které mají být takovým přechodem mezi průvodcem po Tyrolsku a zároveň mým tyrolským deníkem. 

Tady na Idnes se k vám vracím, protože se chci pokusit vytovřit nový formát článků, než jsem tvořil doposud a formou krátkých článků představit nejrůznější místa a treky i zdejším čtenářům a naopak tak poněkud rozšířit jak obzory vaše, tak i okruh mých čtenářů a sledovatelů.

Instagram: https://www.instagram.com/wanderer__dave/

Detailní zápisky z cest: https://www.denik-tulaka.cz/

Toulky po Tyrolsku: https://www.toulky-po-tyrolsku.cz/