Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P39e98t84r 34B47ü40r37g90e50r

7. 12. 2017 11:26

"Jsme jen národem zbabělých a kvičících prasat, který se děsí a div nepukne nenávistí, i když se má nejlépe v historii."

Pane autore, já to vidím jinak - a Vaše slova mne značně uráží!

Z Vašeho blogu je ale zřejmé, že zde, ve své vlasti a rodné zemí, též trpíte.

Změňte si tedy občanství, emigrujte! Budete-li potřebovat v tomto kroku pomoci, napište to zde. Určitě se Vám dostane pomoci.

1 0
možnosti

Uff, tak to je sila, až jsem se musel opřít o futro. Kdyby tam nebylo tak sebou škrábnu na zem...

1 0
možnosti
Foto

Prošel jsem si celou diskusi opětovně. V blogu není nic o islámu, islámistech. Ten blog je o tom, jak skvělí poctiví čeští občané zmlátili jednoho černocha a pár kluků co mluvili anglicky. O tom nediskutuje skoro nikdo. Ukazuje se, že ten blog vypovídá o českém národu pravdu. Hanba!!

2 2
možnosti

Ano, blog z jednoho incidentu za posledních mnoho let dělá téměř ze všech Čechů kolektivně nacisty, pravda.

2 0
možnosti

Mne se líbí to ohánění se Masarykem. Moje prababička mi často povídali jak se měli za tatíčka Masaryka a co všechno se dělo....

Každopádně, pane autore, tohle byla nejhorší ubulená limonáda, jakou jsem kdy přečetl. Dokonce to urazilo i mou zadnici, jež se oprudila, neboť chudinka moje malá dřepěla u tak děsného škváru!

6 0
možnosti

;-D no...

Na nenávist platí především poznání, chladnokrevnost, smířlivost a láska k bližnímu svému.

Bohužel text postrádá veškeré tyto atributy. Využívá argumentaci ad absurdum, není v něm pochopení popisovaných jevů, není v něm apel na rozum.

Zato je v něm solidní porcička nenávisti.

Jinými slovy máme tady další kousek, který je přesně tím, proti čemu se vymezuje.

Ale pobavil jsem se, ne že ne.

6 0
možnosti
Foto

Je mi na zvracení ze sebemrskačů jako jsi ty. Když jsme tak hrozní můžeš jít. Nikdo ti nebrání.

6 1
možnosti

Jsme skutečně hrozný národ. Žije tu velká komunita Vietnamců, se kterými majoritní společnost nemá problém. Česká republika se stala domovem množství lidí jiné národnosti, kteří jsem přišli žít své životy, studovat, pracovat a celkově tomuto státu prospívat Předsedou vlády je Slovák, největším českým národovcem je poloviční Japonec. Ale máte pravdu, opravdu jsme hrozní, že chceme mít kontrolu nad tím, kdo do této země přijíždí. To je vyloženě nehoráznost.

16 0
možnosti

A dodávám, že ten Slovák je předsedou vlády proto, že to tak vyšlo ze všeobecných voleb, nikoli tedy tak, jako Italové byli Concini nebo Mazarin byli ministerskými předsedy ve Francii, tedy proto, že se zalíbili někomu z královské rodiny.

A ještě dodávám, že stejným způsoébem je pražskou primátorkou Slovenka.

5 0
možnosti

"Židi, homosexuálové i cikáni by měli jít do plynu," hřímal tajemník SPD a blízký spolupracovník Tomia Okamury Jaroslav Staník...

No vidíte, sice to je fašista od Okamury, ale názory má muslimské :-)

15 0
možnosti

P44e97t73r 72P64o28l43á60k

6. 12. 2017 22:22

Je zajimave, ze osudem Zidu nejvic strasi podporovaci importu aktualne nejvetsiho nebezpeci pro Zidy, tedy muslimu...

24 0
možnosti

Otázečka pro autora: Takže máme tu národ, který je nenávistný a tak dále, na cestě začít s transporty "všeho cizího" do táborů smrti a tak dále. No a máme, řekněme, 10 tisíc lidí, kteří patří k tomu "všemu cizímu" a máme se rozhodnout, jestli je politickým násilím vnutíme jako nové občany tomu nenávistnému národu. Co byste udělal? Vnucoval byste je nebo ne?

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS