Diskuse

Český rok

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J76a66r98a 95R18a63n29k

2. 1. 2018 6:39

Letosni 17. listopad jsem zazila v Prazew a vypiskani Okamury a Babise, kteri prisli casne z rana, bylo odmenouR^

0 0
možnosti
KP

Tolik nenavisti a blbosti v jedmom clankuRv

1 5
možnosti
FS

Nezdá se mně, že by ty věci o Babišovi byly nepravdivé - porovnejte si v hlavě jeho hesla kdysi a dnes. Anebo jste taky "babišovec"a pak to prosím neporovnávejte, máte to v srdci správně naočkované.

2 0
možnosti
VV

Zu jsem od vas videl lepsi clanky. Presto mejte hezkej pristi rok.

0 0
možnosti
PK

Antibabiš fronta mi asociuje komunistické kampaně...nenávist a stopro přesvědčení jenom já mám pravdu....myslel jsem, že v právním státě to vše zařídí policie a soud ale....asi jsem se mýlil. Užijte si to;-D

2 3
možnosti
JB

J92a43n 90B78u95r53d76a

31. 12. 2017 13:41

Soudy a policie by zařídily rády, ale jak řekl člověk, který by chtěl mít svědomí: vydání je extrémní možnost.

1 0
možnosti
KB

"No, a tohle jsem také splácal já"

Asi nejvýstižnější věta celého blogu.

1 1
možnosti
VH

Trochu splácané to je. Jenže 90 % té slátaniny jsou, bohužel, fakta.

4 0
možnosti
  • Počet článků 153
  • Celková karma 14,81
  • Průměrná čtenost 2211x
Byly časy, kdy jsem se zde pozastavoval a rozčiloval nad věcmi společenskými a politickými. Během Covidu však nastal v mém životě zlom a já absolutně propadnul trekingu a cestování a z dosavadního koníčku a snů se stala neprostá posedlost. Z mladého politicky aktivního člověka se tak stal naprostý Tulák, který od té doby každého jara a podzimu vyráží na cesty napříč Evropou a také během léta tráveného v Tyrolsku, které se mu stalo domovem, podniká jedno dobrodružství za druhým.

O těchto svých dlouhých cestách nejrůznějšími kouty Evropy už delší dobu píši formou deníku dost detailní blog Deník Tuláka, kde své cesty rozebírám den po dni, píši o svých pocitech a zážitcích, zmiňuji tipy na cestu a především články zásobuji hromadami snímků z mých toulek horami a přírodou.

Vzhledem k tomu, kolik času trávím v tyrolských alpách, rozhodl jsem se v celkem nedávné době začít pracovat také na stránkách Toulky po Tyrolsku, které mají být takovým přechodem mezi průvodcem po Tyrolsku a zároveň mým tyrolským deníkem. 

Tady na Idnes se k vám vracím, protože se chci pokusit vytovřit nový formát článků, než jsem tvořil doposud a formou krátkých článků představit nejrůznější místa a treky i zdejším čtenářům a naopak tak poněkud rozšířit jak obzory vaše, tak i okruh mých čtenářů a sledovatelů.

Instagram: https://www.instagram.com/wanderer__dave/

Detailní zápisky z cest: https://www.denik-tulaka.cz/

Toulky po Tyrolsku: https://www.toulky-po-tyrolsku.cz/