Diskuse

Jsem vlastenec!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

"Mám strach. Strach který plodí mou temnotu a nenávist."

"Nedokáži vyžít s cizinci. Nechci je tady. Ať si třebas pochcípají. Ať se utopí všichni do jednoho."

"Jsem plný nenávisti a předsudků."

Zdroj: https://wiltsch.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=664864

Tohle je největší blábol z celého článku.

Nemám strach, nejsem plný nenávisti a předsudků (kontrolováno odborníky, kteří se mnou nesouhlasí) a nepřeji si ať se utopí do jednoho. S cizinci, tak jako většina populace, nemám problém, přes půl miliónu zde žije, ale nechci tady muslimy; opět stejně jako většina občanů.

Pokud Vy nedokážete vyhodnotit dlouholetou muslimskou invazi do Evropy jako negativní a záp. státy Vám nabízí mnoho studijního materiálu, pokud je Vám zatěžko se blíže seznámit s islámem, patříte do menší skupiny populace vyznačující se bezbřehým vítačstvím. Tisíce příkladů právě ze záp. států, že islám není slučitelný s demokracií, je jasně varující a pokud to nevidíte, jste zralý na vyšetření jako hluchý a slepý.

1 2
možnosti
BV

Zaměňte slovo "cizinci" za "muslimy" a uvidíte, že ten text na vás platí stoprocentně.

Váš strach, vaše nenávist a vaše předsudky pramení z toho, že považujete VŠECHNY muslimy za potencionální vrahy.

Ale obávám se, že vy zřejmě budete patřit k těm, kterým výše napsané jde jen opravdu velmi těžce vysvětlit... přesto nad vámi "nelámu hůl" a apriori vás neodsuzuji. Zkuste se třeba zamyslet nad tím, jak se asi musí cítit těch mnoho muslimů, kteří v ČR žijí (např. od doby, kdy k nám utekli před občanskou válkou v bývalé Jugoslávii) a kteří tu chtějí v míru a klidu s námi žít - jak se asi musí takoví lidé cítit, když si čtou všechny ty odsudky VŠECH muslimů, které tak často v diskusích píšete vy a vám podobní. Jen nad tím se zamyslete - a prosím mnohokrát - dříve než napíšete jediné písmenko v reakci na tento můj příspěvek.

2 2
možnosti
JK

J12a89n 83K72o25z86á13k

30. 5. 2018 0:17

Asi nevíte, že k vlasti patří vlastenectví a to musíte dát najevo.

2 0
možnosti

Je smutné, kolik lidí tady vážně reaguje na ten váš chorý blábol.

7 2
možnosti
Foto

Smutné je spíš kolik lidí se ošívá vlastenectvím, jen aby měli omluvenku pro své projevy...

7 2
možnosti
Foto

Pěkná sonda, do hlubin vlastenectví, kde se skrývá ledacos, a díky za ČapkaR^

9 4
možnosti
JN

J88o79s64e47f 90N36i96k61l

29. 5. 2018 22:16

...to jste to zase smíchal všechno dohromady...

6 2
možnosti
Foto

R^ Výstižná analýza toho, co se může ukrývat za halasně vytrubovaným "vlastenectvím". A krásný závěrečný odstavec o skutečné, neokázalé lásce k vlasti.

7 4
možnosti
AK

Já si myslím, že vlastenectví není nic špatného.

"Jsem Čech a mám rád svou zemi i její obyvatele. Jistě jsou na světě i jiné skvělé národy, ale k Čechům mám prostě blíž."

V tom nevidím nic špatného, vy ano?

" Jsem Čech a tento skvělý národ je předurčen k tomu být vzorem všem ostatním národům, které Čechům nesahají ani po kolena."

To by ovšem nebylo vlastenectví, ale nacionalismus, kde spolehlivým rozlišovacím znakem je nadřazenost.

Co se týče cizinců, myslím si, že Africe ani Blízkému nebo Střednímu Východu nic nedlužíme a že by nám slušelo víc skromnosti - nikdo nám přece tyto země nesvěřil do péče.

Projevy nenávisti menšin vůči původnímu obyvatelstvu - tak jak je vidíme v řadě západoevropských bývalých koloniálních mocností - jsou mi pochopitelně velmi nepříjemné a děsí mě.

A pokud i po desítkách let vypadá integrace imigrantů v těchto zemích tak jak vypadá, myslím si, že pokud k nim budeme přistupovat stejně vstřícně, čekají i nás jejich problémy.

Nejsem tak neskromný abych si myslel, že Češi přijdou na něco, co jim zůstalo skryto.

13 0
možnosti

Zkrátka pořád platí citát Andrew Johnsona "Vlastenectví je poslední věc, ke které se uchylují darebáci."

9 3
možnosti
JK

J23a33n 37K73o63z49á29k

29. 5. 2018 23:57

Akorát se to už trochu změnilo. Zaměňte to za eurohujerství.

2 2
možnosti
PK

Jen, trochu jsem se při čtení ztrácel (má chyba), myšlenka, pokud jsem jí uchopil správně, by šla možná vyjádřit i v kratším textu, snad...

2 0
možnosti
Foto

Měl jsem přesně stejný dojem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 153
  • Celková karma 14,81
  • Průměrná čtenost 2211x
Byly časy, kdy jsem se zde pozastavoval a rozčiloval nad věcmi společenskými a politickými. Během Covidu však nastal v mém životě zlom a já absolutně propadnul trekingu a cestování a z dosavadního koníčku a snů se stala neprostá posedlost. Z mladého politicky aktivního člověka se tak stal naprostý Tulák, který od té doby každého jara a podzimu vyráží na cesty napříč Evropou a také během léta tráveného v Tyrolsku, které se mu stalo domovem, podniká jedno dobrodružství za druhým.

O těchto svých dlouhých cestách nejrůznějšími kouty Evropy už delší dobu píši formou deníku dost detailní blog Deník Tuláka, kde své cesty rozebírám den po dni, píši o svých pocitech a zážitcích, zmiňuji tipy na cestu a především články zásobuji hromadami snímků z mých toulek horami a přírodou.

Vzhledem k tomu, kolik času trávím v tyrolských alpách, rozhodl jsem se v celkem nedávné době začít pracovat také na stránkách Toulky po Tyrolsku, které mají být takovým přechodem mezi průvodcem po Tyrolsku a zároveň mým tyrolským deníkem. 

Tady na Idnes se k vám vracím, protože se chci pokusit vytovřit nový formát článků, než jsem tvořil doposud a formou krátkých článků představit nejrůznější místa a treky i zdejším čtenářům a naopak tak poněkud rozšířit jak obzory vaše, tak i okruh mých čtenářů a sledovatelů.

Instagram: https://www.instagram.com/wanderer__dave/

Detailní zápisky z cest: https://www.denik-tulaka.cz/

Toulky po Tyrolsku: https://www.toulky-po-tyrolsku.cz/