Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tohle mě fakt baví. Člověk nebo lidé něco vymyslí, zrealizují a pak přijde někdo, kdo řekne, že to nebylo to, co očekával. Proboha proč vy sám něco podobného neuděláte, když víte jak na to? Moje děti (20,21let) jeli na ohňostroj do Prahy a přijeli zmrzlí, promočení, ale nadšení.

1 0
možnosti

Nemohl jsem se zúčastnit ani ohňostroje ani udílení metálů kamarádšoftu. Já jsem šel mezi slušné, kulturní lidi slavit výročí hudbou. :-)

3 0
možnosti

J90i52r83i 25T35i92c67h47y

29. 10. 2018 16:51

Zatrpkly mladik, nechtel oslavovat, nechtel vyzdvihnout uspechy, nezbylo mu, nez pohanet.

2 1
možnosti
Foto

asi záleží na to, s jakým očekáváním k tomu kdo přistupoval-já jsem od přírody skeptik takže jsem zklamaná málokdy-spíš mile překvapená když věci nejsou tak špatné jak jsem předpokládala;-)

0 0
možnosti

Možná jsem správně nepochopil podstatu Vaší kritiky, ale myslím že byste od ohňotroje neměl čekat to, co od dokumentárního seriálu. Tyhle dva žánry mají dost odlišné výrazové prostředky.

3 0
možnosti
Foto

Dokument? Vubec ne. Jen lar zminek, ktere by skutecne odkazovali na to spolecne, kdyz uz se to jmenovalo spolecne stoleti a melo to k nemu odkazovat. Nejaka ta slovenska hudba aby se proatridala a hymna v zaveru by taky neskodila.

1 0
možnosti

Ohňostroj jsem neviděl. Státní svátek jsem strávil sledováním dokumentů k výročí vzniku samostatného státu a loupáním ořechů. Tentokrát se překonaly snad všechny televize a všechny měly tématické pořady k tomuto výročí.

A přestože jsem spíše ten, který si myslí, že rozpad R-U byla chyba, tak musím smeknout klobouk nad tím, co lidé a politici po vzniku dokázali, přes všechny těžkosti, kterými procházeli. A znovu mi to potvrdilo, že zvláště v obtížných chvílích jsou Češi tím nejlepším národem na světě a naše země tím nejkrásnějším místem na zemi. V

3 0
možnosti

Tak hlavně, že jste měl co zkritizovat...

4 1
možnosti
Foto

A nemám snad pravdu? V čem to vystihovalo to, co to vystihovat mělo?

1 2
možnosti

není ten který by se zavděčil všem. Mně a mým vnukům se to líbilo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Neříkám, že to nebylo pěkné. Ale nesplnilo to, co si samo předsevzalo ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 153
  • Celková karma 14,81
  • Průměrná čtenost 2211x
Byly časy, kdy jsem se zde pozastavoval a rozčiloval nad věcmi společenskými a politickými. Během Covidu však nastal v mém životě zlom a já absolutně propadnul trekingu a cestování a z dosavadního koníčku a snů se stala neprostá posedlost. Z mladého politicky aktivního člověka se tak stal naprostý Tulák, který od té doby každého jara a podzimu vyráží na cesty napříč Evropou a také během léta tráveného v Tyrolsku, které se mu stalo domovem, podniká jedno dobrodružství za druhým.

O těchto svých dlouhých cestách nejrůznějšími kouty Evropy už delší dobu píši formou deníku dost detailní blog Deník Tuláka, kde své cesty rozebírám den po dni, píši o svých pocitech a zážitcích, zmiňuji tipy na cestu a především články zásobuji hromadami snímků z mých toulek horami a přírodou.

Vzhledem k tomu, kolik času trávím v tyrolských alpách, rozhodl jsem se v celkem nedávné době začít pracovat také na stránkách Toulky po Tyrolsku, které mají být takovým přechodem mezi průvodcem po Tyrolsku a zároveň mým tyrolským deníkem. 

Tady na Idnes se k vám vracím, protože se chci pokusit vytovřit nový formát článků, než jsem tvořil doposud a formou krátkých článků představit nejrůznější místa a treky i zdejším čtenářům a naopak tak poněkud rozšířit jak obzory vaše, tak i okruh mých čtenářů a sledovatelů.

Instagram: https://www.instagram.com/wanderer__dave/

Detailní zápisky z cest: https://www.denik-tulaka.cz/

Toulky po Tyrolsku: https://www.toulky-po-tyrolsku.cz/