Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EJ

Napsala jsem článek, který nesouhlasil. Proč nebyl uveřejněn?

0 0
možnosti
JH

!!Napsal jste to skvěle. já jenom dodám, že jsem asi poprvé prohlédl, když jsem kdysi viděl debatu s odcházející ministryiní Válkovou a Babišovým zařezávačem Faltýnkem.Ten jí zřezával s laskavým úsměvem a říkal ji vroucně Helenko. To jsou komunisti natření jinak....R^

2 0
možnosti
ZB

Karma.Nejhorší na tom je,že skoro 30 procent lidí tohle nezajímá a budou Koblihu volit...svému "vudci" odpustí uplně vše,stejně za všechno muže Kalousek...

6 1
možnosti
MB

Oceňuji Vaši úctyhodnou práci - karma a dodávám - To, co se děje kolem A.Babiše pokládám za přirozené. Zeď, očekávaně oprýskává. Je spíše otázkou, čím občany uhnaul. Je až neuvěřitelné, že lid jásá nad skutečností, že nebyl naplněn státní rozpočet jeho daněmi a ty skončily v oligarších kapsách. Moje známá, dávno v důchodu, k 01.03 - zavřela svůj vonný krámek - do EET nejde. Nekrade, je bez muže, byla mezi lidmi ... Pro trh to žádná ztráta není - naopak, každá návštěva odchází s vonnou svíčkou a mýdlem ... K čemu je to dobré !? ... :-)

5 1
možnosti
EJ

Já zase mám známou, která má malinkatý krámek. Uvažovala o zavření, ale koupila si tablet, který má připojený k wifi a s tím normálně funguje.

0 0
možnosti
ZJ

....R^R^ .... tak TOHLE vážně NEMÁ CHYBU R^R^ !! Karma.

7 0
možnosti
Foto

Vynikající práce R^. Bohužel, komu chutná kobliha, ten za ní nevidí. A že jich u nás je. Ode mě karma.

8 1
možnosti
  • Počet článků 153
  • Celková karma 14,81
  • Průměrná čtenost 2211x
Byly časy, kdy jsem se zde pozastavoval a rozčiloval nad věcmi společenskými a politickými. Během Covidu však nastal v mém životě zlom a já absolutně propadnul trekingu a cestování a z dosavadního koníčku a snů se stala neprostá posedlost. Z mladého politicky aktivního člověka se tak stal naprostý Tulák, který od té doby každého jara a podzimu vyráží na cesty napříč Evropou a také během léta tráveného v Tyrolsku, které se mu stalo domovem, podniká jedno dobrodružství za druhým.

O těchto svých dlouhých cestách nejrůznějšími kouty Evropy už delší dobu píši formou deníku dost detailní blog Deník Tuláka, kde své cesty rozebírám den po dni, píši o svých pocitech a zážitcích, zmiňuji tipy na cestu a především články zásobuji hromadami snímků z mých toulek horami a přírodou.

Vzhledem k tomu, kolik času trávím v tyrolských alpách, rozhodl jsem se v celkem nedávné době začít pracovat také na stránkách Toulky po Tyrolsku, které mají být takovým přechodem mezi průvodcem po Tyrolsku a zároveň mým tyrolským deníkem. 

Tady na Idnes se k vám vracím, protože se chci pokusit vytovřit nový formát článků, než jsem tvořil doposud a formou krátkých článků představit nejrůznější místa a treky i zdejším čtenářům a naopak tak poněkud rozšířit jak obzory vaše, tak i okruh mých čtenářů a sledovatelů.

Instagram: https://www.instagram.com/wanderer__dave/

Detailní zápisky z cest: https://www.denik-tulaka.cz/

Toulky po Tyrolsku: https://www.toulky-po-tyrolsku.cz/